Coaches | Gymnastics

Senior coaches (and substitutes)

Ana

Finley

Hannah

Helena

Henrik

Karl-Richard

Leilani

Marla
Ophelia

Phillip

Ante (substitute coach)

Kyra (substitute coach)

Morin (substitute coach)

Sophia (substitute coach)

Junior coaches

N.N.

Looking for gymnastics coaches

Gerätturnen – Trainer/in gesucht

Der Sport-Club JFK-Schule Berlin e.V. sucht weitere engagierte Trainer/innen zur Ergänzung des Teams:

Ab sofort suchen wir eine/n Trainer/in für unsere 9-10 jährigen Turnerinnen dienstags von 16-18 Uhr und samstags 11-13 Uhr in der Turnhalle der JFK Schule in Berlin-Zehlendorf (www.sc-jfks-berlin.de).

Die Bezahlung erfolgt auf Stundenbasis, durch Vertretungsübernahmen sind bis zu acht Wochenstunden möglich. Unser Trainerteam würde sich über Unterstützung sehr freuen.

Der  Abteilungsvorstand

info.scjfks@gmail.com

Gymnastics coaches wanted

The Gymnastics Division of the Sport-Club John-F.-Kennedy-Schule Berlin e.V. is looking for new coaches:

We currently need someone to train our 9-10 year old girls on Tuesdays from 16:00-18:00 and on Saturdays from 11:00-13:00 at the gym of JFK School in Berlin-Zehlendorf (www.sc-jfks-berlin.de).

Since our coaches substitute for each other, it is possible to coach up to 8 hours per week.

If you are interested in joining our trainer team, please send an email to info.scjfks@gmail.com

We are looking forward to receiving your application.